بستن
تاریخچه جستجو
      سریال قطب شمال

      سریال قطب شمال

      Ghotbe Shomal

      85 % (1594)
      مناسبِ بالای 15 سال
      دوشنبه‌ها، ساعت ۸ صبح
      قسمت‌های
      قطب شمال
      مرتب سازی
      • از اول به آخر
      • از آخر به اول
      • عشق همایون و ارغوان در مسیر وصال است. خیانتی هولناک، این مسیر را ناهموار می کند و مرگ از راه می رسد.
        78.2% (180 رای)
        عشق همایون و ارغوان در مسیر وصال است. خیانتی هولناک، این مسیر را ناهموار می کند و مرگ از راه می رسد.
        78.2% (180 رای)
      • مرگ، قصه همایون و دیوارهای زندان را خاتمه می دهد؛ اما نوبت به بازگشت می رسد؛ بازگشتی سراسر خشم و نفرت…
        82.4% (145 رای)
        مرگ، قصه همایون و دیوارهای زندان را خاتمه می دهد؛ اما نوبت به بازگشت می رسد؛ بازگشتی سراسر خشم و نفرت…
        82.4% (145 رای)
      • با مرگ صاحبخانه پدر همایون، آرشام تصمیم می‌گیرد که به سراغ سامان و ارغوان برود تا با نزدیک شدن به آن‌ها سعی کند نقشه‌هایش را عملی کند. اما دو مشکل اصلی روبروی اوست.
        84.6% (130 رای)
        با مرگ صاحبخانه پدر همایون، آرشام تصمیم می‌گیرد که به سراغ سامان و ارغوان برود تا با نزدیک شدن به آن‌ها سعی کند نقشه‌هایش را عملی کند. اما دو مشکل اصلی روبروی اوست.
        84.6% (130 رای)
      • آرشام با جا زدن صحرا به عنوان همسرش به مهمانی خانه ارغوان و سامان می رود و موفق می شود اعتماد آن ها را جلب کند؛ اما برخلاف انتظارش متوجه می شود سامان به خاطر خیانت هایش به همایون گرفتار عذاب وجدان است.
        81.8% (106 رای)
        آرشام با جا زدن صحرا به عنوان همسرش به مهمانی خانه ارغوان و سامان می رود و موفق می شود اعتماد آن ها را جلب کند؛ اما برخلاف انتظارش متوجه می شود سامان به خاطر خیانت هایش به همایون گرفتار عذاب وجدان است.
        81.8% (106 رای)
      • آرشام برای جلب اعتماد سامان و ارغوان، صحرا را به عنوان همسر خود جا زده بود اما صحرا به او می گوید به خاطر شرایط زندگی در محله‌های جنوب‌شهر و حرف و حدیث مردم ادامه این نقشه فقط با ازدواج واقعی میسر است.
        83.8% (109 رای)
        آرشام برای جلب اعتماد سامان و ارغوان، صحرا را به عنوان همسر خود جا زده بود اما صحرا به او می گوید به خاطر شرایط زندگی در محله‌های جنوب‌شهر و حرف و حدیث مردم ادامه این نقشه فقط با ازدواج واقعی میسر است.
        83.8% (109 رای)
      • پس از آنکه صحرا و آرشام به خانه سامان و ارغوان رفتند تصمیم گرفتند با ترتیب دادن یک مهمانی باز هم به آن‌ها نزدیک شوند. آرشام متوجه می شود سامان ظلمی در حق ارغوان کرده که او را بیش از پیش مصمم به از بین بردنش می کند.
        88.6% (113 رای)
        پس از آنکه صحرا و آرشام به خانه سامان و ارغوان رفتند تصمیم گرفتند با ترتیب دادن یک مهمانی باز هم به آن‌ها نزدیک شوند. آرشام متوجه می شود سامان ظلمی در حق ارغوان کرده که او را بیش از پیش مصمم به از بین بردنش می کند.
        88.6% (113 رای)
      • بعد از آنکه ارغوان از سیاوش می‌خواهد عکس‌هایی از همایون را برایش بفرستد و سامان آن ها را می‌بیند، سامان تصمیم می‌گیرد تا سیاوش را از بازی حذف کند.
        84.2% (121 رای)
        بعد از آنکه ارغوان از سیاوش می‌خواهد عکس‌هایی از همایون را برایش بفرستد و سامان آن ها را می‌بیند، سامان تصمیم می‌گیرد تا سیاوش را از بازی حذف کند.
        84.2% (121 رای)
      • با مرگ همایون، مسیری تازه در داستان قطب شمال رقم خواهد خورد. آرشام به دنبال اطلاعاتی از هویت حقیقی خود و رازهای مگوی زندگی پدرش، به راهی پر خطر قدم می گذارد، مسیری که در هر قدم آن شعله های انتقام بیش از پیش در دل او شعله ور می شود...
        80.6% (119 رای)
        با مرگ همایون، مسیری تازه در داستان قطب شمال رقم خواهد خورد. آرشام به دنبال اطلاعاتی از هویت حقیقی خود و رازهای مگوی زندگی پدرش، به راهی پر خطر قدم می گذارد، مسیری که در هر قدم آن شعله های انتقام بیش از پیش در دل او شعله ور می شود...
        80.6% (119 رای)
      • خیانتِ صحرا به آرشام درحال عوض کردن معادلات است که در این میان اتفاقی هولناک برای همایون (آرشام) می افتد و مسیر او را دچار شوکی جدید می کند.
        84.4% (98 رای)
        خیانتِ صحرا به آرشام درحال عوض کردن معادلات است که در این میان اتفاقی هولناک برای همایون (آرشام) می افتد و مسیر او را دچار شوکی جدید می کند.
        84.4% (98 رای)
      • همایون شب و روز به دنبال دزد طلاهاست که در این مسیر تصمیم می گیرد بازی را عوض کند. نقشه ای جدید پیاده می کند تا هدفش را به دام بیاندازد.
        88.8% (129 رای)
        همایون شب و روز به دنبال دزد طلاهاست که در این مسیر تصمیم می گیرد بازی را عوض کند. نقشه ای جدید پیاده می کند تا هدفش را به دام بیاندازد.
        88.8% (129 رای)
      • آرشام و صحرا همه چیز را برای زنده شدن خاطرات در حافظه ارغوان مهیا می کنند که سایه مرگ در مسیر آرشام سنگینی می کند و آخرین قدم های انتقام برداشته می شود.
        89% (152 رای)
        آرشام و صحرا همه چیز را برای زنده شدن خاطرات در حافظه ارغوان مهیا می کنند که سایه مرگ در مسیر آرشام سنگینی می کند و آخرین قدم های انتقام برداشته می شود.
        89% (152 رای)
      • 79.6% (118 رای)
      loader

      بازیگران قطب شمال

      loader

      ... مشاهده بیشتر

      سایر عوامل سریال قطب شمال

      loader

      ... مشاهده بیشتر

      نظرات سریال قطب شمال

      دیدگاه ها
      • فصل ها
      • قسمت ها
      • بازگشت
    • لوگوتلویکا
      برش برش​، یه گشت‌وگذار جذاب!

      چند ثانیه از هر فیلم و سریال رو برش زدیم. ​​بگرد و علاقه‌ت رو پیدا کن.

      برای شروع تور، رو به بالا بکشید.
      برش

      همه تورهای مربوط به این سریال را تماشا کردید.

      باز هم تور داریم؟