بستن
تاریخچه جستجو
      سریال نیوکمپ

      سریال نیوکمپ

      Camp Nou

      90 % (1363)
      مناسبِ بالای 15 سال
      قسمت‌های
      نیوکمپ
      مرتب سازی
      • از اول به آخر
      • از آخر به اول
      • پدر بزرگ خانواده سرچشمه در اثر هیجانات ناشی از گل دقیقه 91 لیونل مسی به در جام جهانی 2014 فوت می کند. انتشار یک فیلم احساسی از فوت بابامظفر در فضای مجازی غوغایی به پا می کند که باعث عذرخواهی مسی و شهرت خانواده سرچشمه می شود؛ تا جایی که پای گرفتن غرامت یک میلیون دلاری از مسی وسط می آید.
        88.2% (204 رای)
        پدر بزرگ خانواده سرچشمه در اثر هیجانات ناشی از گل دقیقه 91 لیونل مسی به در جام جهانی 2014 فوت می کند. انتشار یک فیلم احساسی از فوت بابامظفر در فضای مجازی غوغایی به پا می کند که باعث عذرخواهی مسی و شهرت خانواده سرچشمه می شود؛ تا جایی که پای گرفتن غرامت یک میلیون دلاری از مسی وسط می آید.
        88.2% (204 رای)
      • با راهنمایی های سارا، وکیل و همسایه قدیمی خانواده، فشار افکار عمومی روی مسی بیشتر شده و کاردار سفارت آرژانتین برای پا درمیانی به خانه خانواده سرچشمه می آید؛ اما خانواده به دادخواهی آنقدر ادامه می دهند تا شخص سفیر آرژانتین به نمایندگی از مسی خانواده را به سفارت و دیدار با مسی دعوت می کند.
        93.2% (151 رای)
        با راهنمایی های سارا، وکیل و همسایه قدیمی خانواده، فشار افکار عمومی روی مسی بیشتر شده و کاردار سفارت آرژانتین برای پا درمیانی به خانه خانواده سرچشمه می آید؛ اما خانواده به دادخواهی آنقدر ادامه می دهند تا شخص سفیر آرژانتین به نمایندگی از مسی خانواده را به سفارت و دیدار با مسی دعوت می کند.
        93.2% (151 رای)
      • در سفارت، مسی در فیلمی ضبط شده از خانواده سرچشمه عذرخواهی و برای دلجویی سه نفر از اعضای خانواده را به تولدش دعوت می کند. در خانواده قرعه کشی انجام می شود و با تقلب نصرت پدرخانواده، بحث و جدلی در می گیرد که در نهایت منجر به حادثه ای می شود. همزمان رازی از سارا وکیل خانواده کشف می شود.
        87.4% (134 رای)
        در سفارت، مسی در فیلمی ضبط شده از خانواده سرچشمه عذرخواهی و برای دلجویی سه نفر از اعضای خانواده را به تولدش دعوت می کند. در خانواده قرعه کشی انجام می شود و با تقلب نصرت پدرخانواده، بحث و جدلی در می گیرد که در نهایت منجر به حادثه ای می شود. همزمان رازی از سارا وکیل خانواده کشف می شود.
        87.4% (134 رای)
      • دروغ بابا نصرت درباره خانه برملا می‌شود و خانواده سرچشمه بعد از ازدواج گندم و مرتضی با چالش‌های مالی و عاطفی مواجه می‌شوند. تنها عضو شادِ خانواده مجتبی‌ است که دوباره با خانم لیلا اوتادی همبازی شده، اما او هم…
        94.4% (128 رای)
        دروغ بابا نصرت درباره خانه برملا می‌شود و خانواده سرچشمه بعد از ازدواج گندم و مرتضی با چالش‌های مالی و عاطفی مواجه می‌شوند. تنها عضو شادِ خانواده مجتبی‌ است که دوباره با خانم لیلا اوتادی همبازی شده، اما او هم…
        94.4% (128 رای)
      • بی‌بی گم شده و سرچشمه‌ها به دنبال بی‌بی هستند. سارا با دروغ‌هایش باعث به‌هم خوردنِ رابطه گندم و مرتضی می‌شود و درخواست طلاق از سمتِ گندم اوضاع را بدتر از همیشه می‌کند، تا اینکه خبر نگران‌کننده‌ای از بی‌بی و دوست جدیدش می‌رسد!
        94.4% (130 رای)
        بی‌بی گم شده و سرچشمه‌ها به دنبال بی‌بی هستند. سارا با دروغ‌هایش باعث به‌هم خوردنِ رابطه گندم و مرتضی می‌شود و درخواست طلاق از سمتِ گندم اوضاع را بدتر از همیشه می‌کند، تا اینکه خبر نگران‌کننده‌ای از بی‌بی و دوست جدیدش می‌رسد!
        94.4% (130 رای)
      • مرتضی به‌دنبال منصرف کردن گندم از طلاق است و مجتبی با سفارشِ خانم لیلا اوتادی وارد پروژه جدید سینمایی می‌شود. مریم راز‌هایی از شهاب فهمیده که ممکن است نقشه سارا را خراب کند…
        93% (113 رای)
        مرتضی به‌دنبال منصرف کردن گندم از طلاق است و مجتبی با سفارشِ خانم لیلا اوتادی وارد پروژه جدید سینمایی می‌شود. مریم راز‌هایی از شهاب فهمیده که ممکن است نقشه سارا را خراب کند…
        93% (113 رای)
      • آبجی مریم همیشه ناجی سرچشمه‌ها بود؛ اما این بار مایه دردسر شده و ممکن است سرنوشت همه اعضای خانواده را تغییر دهد…
        87.4% (95 رای)
        آبجی مریم همیشه ناجی سرچشمه‌ها بود؛ اما این بار مایه دردسر شده و ممکن است سرنوشت همه اعضای خانواده را تغییر دهد…
        87.4% (95 رای)
      • مبارزه آبجی مریم باعث شده برنامه سفر سرچشمه‌ها به اسپانیا تغییر کند. رابطه مجتبی و خانم لیلا اوتادی هم وارد فاز جدیدی می‌شود…
        93% (102 رای)
        مبارزه آبجی مریم باعث شده برنامه سفر سرچشمه‌ها به اسپانیا تغییر کند. رابطه مجتبی و خانم لیلا اوتادی هم وارد فاز جدیدی می‌شود…
        93% (102 رای)
      • مجتبی و مرتضی از رفتن به اسپانیا ناامید نشده‌اند و همچنان برای رسیدن به تولد مسی در حال تلاش هستند، اما باز هم…
        90.4% (84 رای)
        مجتبی و مرتضی از رفتن به اسپانیا ناامید نشده‌اند و همچنان برای رسیدن به تولد مسی در حال تلاش هستند، اما باز هم…
        90.4% (84 رای)
      • دروازه نیوکمپ به روی سرچشمه‌ها بسته میشه اما درست وقتی که فکر میکنن رویاهاشون تموم شده، رویای پرنده‌باش از راه می‌رسه!
        83% (137 رای)
        دروازه نیوکمپ به روی سرچشمه‌ها بسته میشه اما درست وقتی که فکر میکنن رویاهاشون تموم شده، رویای پرنده‌باش از راه می‌رسه!
        83% (137 رای)
      loader

      بازیگران نیوکمپ

      loader

      ... مشاهده ی بیشتر

      سایر عوامل سریال نیوکمپ

      loader

      ... مشاهده ی بیشتر

      نظرات سریال نیوکمپ

      دیدگاه ها
      • فصل ها
      • قسمت ها
      • بازگشت
      • u
        Mohammad Ghoreishi ۴ آبان ۱۴۰۲
        _spoil :no__

        شگفت انگیز بود

      • u
        ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
        _spoil :no__

        باحال بود

      • u
        منا شمس ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
        _spoil :no__

        خیلی جالب بود

    • لوگوتلویکا
      برش برش​، یه گشت‌وگذار جذاب!

      چند ثانیه از هر فیلم و سریال رو برش زدیم. ​​بگرد و علاقه‌ت رو پیدا کن.

      برای شروع تور، رو به بالا بکشید.
      برش

      همه تورهای مربوط به این سریال را تماشا کردید.

      باز هم تور داریم؟