بستن
تاریخچه جستجو
      سریال دیو و ماه پیشونی

      سریال دیو و ماه پیشونی

      Div o Mah Pishoni

      92 % (532)
      مناسب برای بالای 6 سال
      قسمت‌های
      دیو و ماه پیشونی
      مرتب سازی
      • از اول به آخر
      • از آخر به اول
      • ماه پیشونی در اتفاقاتی عجیب، پدر و مادرش را از دست می‌دهد. اما زمانی که می فهمد آنها توسط دیوی پلید طلسم شده اند، برای نجاتشان، دست به کار می‌شود.
        85.4% (77 رای)
        ماه پیشونی در اتفاقاتی عجیب، پدر و مادرش را از دست می‌دهد. اما زمانی که می فهمد آنها توسط دیوی پلید طلسم شده اند، برای نجاتشان، دست به کار می‌شود.
        85.4% (77 رای)
      • ماه پیشونی برای یافتن کمک، در «شهر قصه» به سراغ دیو جوان و مهربانی به نام ارژنگ می رود و آن دو برای شکستن طلسم پدر و مادر ماه پیشونی با هم همسفر می شوند.
        95.8% (39 رای)
        ماه پیشونی برای یافتن کمک، در «شهر قصه» به سراغ دیو جوان و مهربانی به نام ارژنگ می رود و آن دو برای شکستن طلسم پدر و مادر ماه پیشونی با هم همسفر می شوند.
        95.8% (39 رای)
      • ابتدا به شهر طلسم شده کوتاه قامتان می رسند و ناچار می شوند تا به مردم آنجا کمک کنند. ارژنگ هم طلسم می شود و ماه پیشونی با هوش خود باید او را هم از این وضعیت نجات دهد.
        97.8% (38 رای)
        ابتدا به شهر طلسم شده کوتاه قامتان می رسند و ناچار می شوند تا به مردم آنجا کمک کنند. ارژنگ هم طلسم می شود و ماه پیشونی با هوش خود باید او را هم از این وضعیت نجات دهد.
        97.8% (38 رای)
      • ماه پیشونی در مخمصه افتاده است، زیرا هم باید طلسم را بشکند و ارژنگ را نجات بدهد هم راهی برای فرار از ازدواج اجباری با پسر پیر کوچول خان پیدا کند و هم نشانی از بابا ابریشمی بیابد و به سفرش ادامه بدهد.
        90.6% (34 رای)
        ماه پیشونی در مخمصه افتاده است، زیرا هم باید طلسم را بشکند و ارژنگ را نجات بدهد هم راهی برای فرار از ازدواج اجباری با پسر پیر کوچول خان پیدا کند و هم نشانی از بابا ابریشمی بیابد و به سفرش ادامه بدهد.
        90.6% (34 رای)
      • ماه پیشونی و ارژنگ با همسفری تازه برای یافتن بابا ابریشمی اشتباهی وارد شهردیگری می شوند که همه ی مردم آنجا پیر هستند؛ شهری همراه با اتفاقاتی تازه.
        95% (32 رای)
        ماه پیشونی و ارژنگ با همسفری تازه برای یافتن بابا ابریشمی اشتباهی وارد شهردیگری می شوند که همه ی مردم آنجا پیر هستند؛ شهری همراه با اتفاقاتی تازه.
        95% (32 رای)
      • برای یافتن دوست صمیمی و نقال بابا ابریشم و گرفتن نشانی از او وارد شهری مدرن می شوند؛ شهری که در آنجا فضای مجازی حرف اول را می زند و نشانی از شاهنامه و نقالی نیست.
        95.2% (34 رای)
        برای یافتن دوست صمیمی و نقال بابا ابریشم و گرفتن نشانی از او وارد شهری مدرن می شوند؛ شهری که در آنجا فضای مجازی حرف اول را می زند و نشانی از شاهنامه و نقالی نیست.
        95.2% (34 رای)
      • در شهری که همه سرگرم گوشی هایشان هستند، یافتن تعدادی شنونده مراسم نقالی و شکستن طلسم این شهر بسیار سخت می نماید؛ اما ماه پیشونی برای رسیدن به پدر و مادرش از هیچ طلسمی هراس ندارد.
        86.2% (29 رای)
        در شهری که همه سرگرم گوشی هایشان هستند، یافتن تعدادی شنونده مراسم نقالی و شکستن طلسم این شهر بسیار سخت می نماید؛ اما ماه پیشونی برای رسیدن به پدر و مادرش از هیچ طلسمی هراس ندارد.
        86.2% (29 رای)
      • شهر چاق ها، شهر فست فود و غذاهای چرب، شهری که جسدهای مردگانشان را به دلیل سنگینی با جرثقیل تشییع می کنند. اینجا شهری تازه است برای یافتن نشانی از بابا ابریشمی.
        94.6% (30 رای)
        شهر چاق ها، شهر فست فود و غذاهای چرب، شهری که جسدهای مردگانشان را به دلیل سنگینی با جرثقیل تشییع می کنند. اینجا شهری تازه است برای یافتن نشانی از بابا ابریشمی.
        94.6% (30 رای)
      • ماه پیشونی با همراهان تازه و نوجوانش برای شکستن طلسم شهر باید کلید شکستن این طلسم را بیابد: کلیدی که گم شده است!
        92% (30 رای)
        ماه پیشونی با همراهان تازه و نوجوانش برای شکستن طلسم شهر باید کلید شکستن این طلسم را بیابد: کلیدی که گم شده است!
        92% (30 رای)
      • ماه پیشونی و ارژنگ با کمک مردم شهر فسفودی خان را شکست می دهند، پیروز می شوند و به شهری تازه می روند. در آن جا با مانعی بزرگتر روبرو می شوند: یک دیو ظالم که خود را ناپلئون بناپارت می پندارد و برای حکومت بر مردم ترجیح می دهد آنها را در فقر و گرسنگی نگه دارد.
        93% (23 رای)
        ماه پیشونی و ارژنگ با کمک مردم شهر فسفودی خان را شکست می دهند، پیروز می شوند و به شهری تازه می روند. در آن جا با مانعی بزرگتر روبرو می شوند: یک دیو ظالم که خود را ناپلئون بناپارت می پندارد و برای حکومت بر مردم ترجیح می دهد آنها را در فقر و گرسنگی نگه دارد.
        93% (23 رای)
      • پشیر و پشور دو دیو دو قلو هستند که یکی فقیر است و در کنار مردم و دیگری ظالم است و نشسته بر سریر قدرت. اولی لباس مندرس به تن دارد و دومی لباس ناپلئون بناپارت با ارتشی از دیوهای نیزه به دست؛ ارتشی که ماه پیشونی و مردم شهر باید با اتحاد و شجاعت شکستشان بدهند.
        97% (27 رای)
        پشیر و پشور دو دیو دو قلو هستند که یکی فقیر است و در کنار مردم و دیگری ظالم است و نشسته بر سریر قدرت. اولی لباس مندرس به تن دارد و دومی لباس ناپلئون بناپارت با ارتشی از دیوهای نیزه به دست؛ ارتشی که ماه پیشونی و مردم شهر باید با اتحاد و شجاعت شکستشان بدهند.
        97% (27 رای)
      • به بابا ابریشمی نزدیک شده اند ولی در ادامه مسیر باید از جنگلی خطرناک بگذرند. جنگلی به نام هزار افسون، با هزاران افسون و طلسم و دوال پا.
        96.8% (25 رای)
        به بابا ابریشمی نزدیک شده اند ولی در ادامه مسیر باید از جنگلی خطرناک بگذرند. جنگلی به نام هزار افسون، با هزاران افسون و طلسم و دوال پا.
        96.8% (25 رای)
      • ماه پیشونی بابا ابریشمی را می یابد و وقتی می فهمد که از اقوام اوست، کنجکاو می شود که دلیل این همه کینه و عداوت آفت را از خانواده اش بیابد.
        96.6% (24 رای)
        ماه پیشونی بابا ابریشمی را می یابد و وقتی می فهمد که از اقوام اوست، کنجکاو می شود که دلیل این همه کینه و عداوت آفت را از خانواده اش بیابد.
        96.6% (24 رای)
      • نبردی با فاصله میان آفت با سلاح دسیسه ایش و ماه پیشونی با سلاح هوشش؛ نبردی که این بار ماه پیشونی را تا آستانه سوختن در آتش پیش می برد و باعث می شود که او به راز بزرگ و دلیل کینه آفت پی ببرد.
        نبردی با فاصله میان آفت با سلاح دسیسه ایش و ماه پیشونی با سلاح هوشش؛ نبردی که این بار ماه پیشونی را تا آستانه سوختن در آتش پیش می برد و باعث می شود که او به راز بزرگ و دلیل کینه آفت پی ببرد.
      • این بار نبردی چشم در چشم میان آفت ظالم و ماه پیشونی معصوم در می گیرد. آفت تنها در آن سو ایستاده و ماه پیشونی و خانواده اش در کنار هم در این سو. حتی الفت، تنها دختر آفت هم از او روی بر می گرداند.
        93.8% (26 رای)
        این بار نبردی چشم در چشم میان آفت ظالم و ماه پیشونی معصوم در می گیرد. آفت تنها در آن سو ایستاده و ماه پیشونی و خانواده اش در کنار هم در این سو. حتی الفت، تنها دختر آفت هم از او روی بر می گرداند.
        93.8% (26 رای)
      loader

      بازیگران دیو و ماه پیشونی

      loader

      ... مشاهده ی بیشتر

      سایر عوامل سریال دیو و ماه پیشونی

      loader

      ... مشاهده ی بیشتر

      نظرات سریال دیو و ماه پیشونی

      دیدگاه ها
      • فصل ها
      • قسمت ها
      • بازگشت
      • u
        Mohammad Ghoreishi ۱۰ آبان ۱۴۰۲
        _spoil :no__

        خیلی خیلی جالب بود

      • u
        Ramtin Kamyabi ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
        _spoil :no__

        واقعا خیلی خیلی ممنون که فیلم خوبی ساخته آید

      • u
        نفیسه بازوگار ۲۲ فروردین ۱۴۰۲
        _spoil :no__

        خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی عالی بود

      • ۷ فروردین ۱۴۰۲
        _spoil :no__

        نسبت به بقیه این سبک سریالا خیلی خوبه

      • ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
        _spoil :no__

        بسیار عالی بود

      • u
        ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
        _spoil :no__

        حس خوبی داشت

      • u
        ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
        _spoil :no__

        بسیار عالی

    • لوگوتلویکا
      برش برش​، یه گشت‌وگذار جذاب!

      چند ثانیه از هر فیلم و سریال رو برش زدیم. ​​بگرد و علاقه‌ت رو پیدا کن.

      برای شروع تور، رو به بالا بکشید.
      برش

      همه تورهای مربوط به این سریال را تماشا کردید.

      باز هم تور داریم؟